تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
11

امضای تفاهم نامه و رونمایی از پوستر جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب و رونمایی از پوستر ویژه روستا محمد آباد ساقی

  • کد خبر : 29917
  • 25 دی 1399 - 18:22
امضای تفاهم نامه و رونمایی از پوستر جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب و رونمایی از پوستر ویژه روستا محمد آباد ساقی

تفاهم نامه و رونمایی از پوستر جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب در انار امضا و از پوستر ویژه روستا محمد آباد ساقی رو نمایی شد.

 

امضای تفاهم نامه و رونمایی از پوستر جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب ، عصر امروز در کتابخانه روستای محمد آباد ساقی با حضور معاون فرمانداری،مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مس سرچشمه رفسنجان ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار، بخشدار، رئیس نهاد کتابخانه‌های، نماینده آموزش و پرورش شهرستان انار، رئیس اتاق بازرگانی،امام جماعت روستای محمد آباد ساقی،مدیر محترم موسسه پرسشگران ایرانیان و مدیر موسسه فرهنگی و هنری نقش مهتاب صدر در محمد آباد ساقی برگزار گردید.

در این نشست در خصوص اهداف جشنواره ، برنامه ها ، مکان و زمان، تعیین و شرح وظایف کمیته های برگزاری این جشنواره بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

برنامه های این جشنواره در ۲۲ عنوان معرفی و مورد بررسی قرار گرفت.

زمان و مکان برگزاری نیز ، از دی ماه سال جاری به مدت ۱۵ ماه به صورت حضوری و مجازی در روستای محمدآبادساقی تعیین گردید.

در این مراسم تفاهم نامه های مربوطه بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار به عنوان دبیر و موسسه فرهنگی و هنری نقش مهتاب صدر به عنوان مجری طرح جهت اجرا به امضاء رسید همچنین از پوستر ویژه روستا محمد آباد ساقی رو نمایی شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=29917
  • دیدگاه‌ها برای امضای تفاهم نامه و رونمایی از پوستر جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب و رونمایی از پوستر ویژه روستا محمد آباد ساقی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.