9
فرمانده انتظامی انار؛

رسانه ها در تامین بخشی از امنیت نقش دارند

  • کد خبر : 29573
  • 23 مهر 1399 - 13:04
رسانه ها در تامین بخشی از امنیت نقش دارند

فرمانده انتظامی انار گفت:رسانه ها در تعامل با پلیس با اطلاع رسانی قوانین و مقررات و انتشار مطالب آموزشی و پیشگیرانه در تامین امنیت نقش بسزایی دارند.

به گزارش صدای انار،سرهنگ رضا خلیلی نژاد طی نشست خبری با خبرنگاران در تشریح برنامه های هفته ناجا۹۹بیان داشت:شعار برنامه های هفته ناجا امسال همه با هم برای امنیت و سلامت است که در همین راستا تمامی برنامه براساس شعار و با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی و اجرا خواهند شد.
سرهنگ خلیلی نژاد ضمن تبیین شعارهفته ناجا اظهار داشت:آغاز برنامه های هفته ناجا از ۲۷مهرماه با برنامه های مشخص شده شروع و رسیدگی به مشکلات شهروندان درسامانه ۱۹۷،انجام خدمات مضاعف،سخنرانی فرمانده پیش از خطبه های نمازجمعه،گلباران قبور شهدا و رژه موتورسواران قانونمند را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.
خلیلی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد پلیس شهرستان در حوزه های مختلف اشاره کرد و بیان داشت:مبارزه با مواد مخدر،قاچاق کالا،دستگیری سارقان،ازجمله اقداماتی است که همکاران من با جدیت در این حوزه اجرای ماموریت می کنند.
وی در حوزه مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد:دربازه زمانی ۶ماهه سال جاری،۱۳درصد افزایش دستگیری معتادان متجاهر،۲۰۰درصد افزایش دستگیری قاچاقچیان موادمخدر و ۴۰درصد افزایش دستگیری خرده فروشان مواد مخدر را شاهاد بودیم.
این مقام انتظامی بااشاره به کاهش ۱۴درصدی وقوع سرقت ها در این مدت اطهار داشت:دراین راستا۵۶سارق دستگیر و با مشارکت خوب شهروندان ۷۱درصد از سرقت ها نیز کشف شده است.
فرمانده انتظامی انار باتشریح سامانه مها و ردیاب خودرو تصریح کرد:بمناسبت هفته نیروی انتظامی شهروندان می توانند با مراجعه به کلانتری ها و پاسگاه محل نسبت به تکمیل فرم نصب سامانه مها و ردیاب خودرو با تخفیف ویژه از مزایای آن بهره مند شوند.

عکس و گزارش: منصور زارع

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=29573
  • دیدگاه‌ها برای رسانه ها در تامین بخشی از امنیت نقش دارند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.