11

سامانه مها مانع از سرقت انبارپسته در انار شد

  • کد خبر : 29536
  • 12 مهر 1399 - 15:37
سامانه مها مانع از سرقت انبارپسته در انار شد

فرمانده انتظامی انار از سرقت نافرجام انبار پسته در شهرستان با فعال شدن سامانه مها خبر داد.

به گزارش صدای انار،سرهنگ رضا خلیلی نژاد بیان داشت:نیمه شب گذشته سارقان قصد ورود به یک انبار بزرگ پسته در شهر انار را داشته که با فعال شدن سامانه مها و اعلام هشدار به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ بلافاصله عوامل انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود:قبل از حضور ماموران در صحنه سارقان از محل متواری و خوشبختانه با فعال شدن این سامانه از وقوع سرقت جلوگیری و مالک این انبار پسته ۱من ابراز رضایت از عملکرد سامانه مها از پلیس تشکر کرد.

خلیلی نژاد بااشاره به تلاش پلیس برای دستگیری متهمان یادآور شد:سامانه مها مجهز به یکسری سنسورهایی است که در اماکن خصوصی و تجاری نصب می شود و هرگونه تحرک و ورود به محیط را از طریق سیستم هوشمند خود به مرکز اعلام می کند.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد همچنین بیان داشت: اگر در مواقعی صاحب مغازه یا هر مکان دیگری که مجهز به این سامانه باشد برای پیشگیری از سرقت اموال خود حضور پلیس را الزامی بداند با فشار یک پدال،آلارمی به مرکز ارسال و نزدیکترین واحد گشت به محل اعزام و به موضوع رسیدگی می شود.

فرمانده انتظامی انار بااشاره به اینکه شهرستان انار بالاترین اتصال انبارهای پسته و مراکز مهم به سامانه مها را دارد تصریح کرد:نصب این سامانه در اماکن تجاری و انبارها ضروری است و از شهروندان می خواهیم اماکن خود را به این سامانه مجهز و به نحو موثری از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=29536
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای سامانه مها مانع از سرقت انبارپسته در انار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.