تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
11
بمناسبت هفته دولت؛

افتتاح بیش از ۱۶۰میلیارد ریال پروژه در شهرستان انار

  • کد خبر : 29043
  • 07 شهریور 1399 - 12:27
افتتاح بیش از ۱۶۰میلیارد ریال پروژه در شهرستان انار

بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال از پروژه های هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در شهرستان انار به بهره برداری رسید.

به گزارش صدای انار، دکتر بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان پنجشنبه ششم شهریور ۱۳۹۹ به همراه امام جمعه، فرماندار و برخی از مسئولان شهرستان انار پس از نثار فاتحه بر مزار شهدای روستای ساقی، باند دوم محور روستایی لطف آباد-ساقی به طول دو کیلومتر و اعتباری حدود یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان از اعتبارات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و دهیاری ها افتتاح کردند.
همچنین در “بیاض” طرح خود اشتغالی رستوران سنتی هفت آسیاب با اعتبار ۷۰۰میلیون تومان و اشتغالزایی ۶ نفر به بهره برداری رسید.


در گلشن زمین چمن مصنوعی فوتسال با همکاری دهیاری و شرکت ملی صنایع مس با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.


مقصد بعدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به همراه مسئولان شهرستان انار روستای رسول آباد بود که طرح پرورش بوقلمون ۶۳۰۰ قطعه ای با اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون تومان و ایجاد اشتغال ۵ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.


در امین شهر، زمین چمن مصنوعی فوتبال با همکاری شهرداری و خانم فلاح از خیرین با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و طرح تعریض و دوبانده نمودن محور انار-امین شهر به طول ۲ کیلومتر توسط اداره راه و شهرسازی و اعتبار دولتی دو میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان افتتاح شد.


افتتاح واحد تولیدی سلولزی با تولید سالانه ۳۶۰ تن و ایجاد اشتغال ۱۵ نفر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برنامه دیگر این سفر بود.

 

 
در ادامه این سفر ساختمان سایت بی خطر سازی پسماند عفونی بیمارستان انار افتتاح و دستگاه اتو کلاو بیمارستان ولی عصر انار با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان راه اندازی و کلینیک کاردرمانی بیمارستان انار با ۵۰ میلیون تومان اعتبار مورد بهره برداری و کلنگ ساختمان پاراکلینیک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با کمک خیّر آقای خادمی به زمین زده شد.


در این مراسم دکتر بصیری ابراز امیدواری کرد: خیّرین همچنان در صحنه باشند تا با کمک هم برای بهداشت و درمان مردم قدم برداریم.
آخرین برنامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در شهرستان انار افتتاح ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری این شهر با زیربنای ۲۰۵۰ متر مربع و اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود.


دکتر بصیری پس از افتتاح از این مجتمع بازدید کرد و گفت: مشخصا است همت زیادی پشت کار بوده و بنده از حضور در این مکان روحیه گرفتم.
وی افزود: امیدوارم کارهای فاخر و ارزشمند که در شان انقلاب اسلامی و مردم فرهنگ دوست انار است انجام بگیرد و ما هم کمک خواهیم کرد.
دکتربصیری به همراه برخی از مسئولان شهرستان انار از محل جمع آوری و بسته بندی کمک های مومنانه که توسط هیئت های مذهبی و مردم به میزان ۱۳۰۰ سبد غذایی تهیه شده بود نیز بازدید کردند.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=29043
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح بیش از ۱۶۰میلیارد ریال پروژه در شهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.