11
علی صالحی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان انار؛

توجه بیشتر به اداره ورزش و جوانان شهرستان انار/همه ما در برابر خواسته های جوانان مسئولیم

  • کد خبر : 28874
  • 23 مرداد 1399 - 17:06
توجه بیشتر به اداره ورزش و جوانان شهرستان انار/همه ما در برابر خواسته های جوانان مسئولیم

علی صالحی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان انارگفت:مسئولین شهر باید توجه بیشتری به اداره ورزش و جوانان شهرستان داشته باشند تا با ایجاد اماکن و امکانات ورزشی و تفریحی روحیه با نشاطی را به جوانان هدیه دهند تا از مشکلات زیادی همچون افسردگی و خودکشی جلوگیری شود.

به گزارش صدای انار، صبح امروز پنجشنبه بیست و سوم مردادماه،بمناسبت روز خبرنگار،خبرنگاران انار توسط  اداره ورزش و جوانان تجلیل شدند.

علی صالحی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان انارضمن گرامیداشت روز خبرنگارو تشکر از زحمات اصحاب رسانه شهرستان اظهار داشت:خبرنگاران رسالت مهمی را بر عهده دارند که می‌توانند با انتشار موضوعات مهم ورزشی و اهمیت آن در بین اقشار مختلف مردم  فرهنگ سازی کنند تا جوانان به سمت ورزش و تندرستی سوق داده شوند.

صالحی گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا روحیه جوانان شهرستان انار افسرده تر و منزوی تر از قبل شده است و به علت کمبود امکانات ورزشی و مکان های تفریحی فرزندان ما روحیه شاد خود را از دست داده‌اند.

 وی افزود: جوانان ما به علت نبود امکانات تفریحی سالم به تفریحات ناسالمی روی آورده‌اند که سلامتی آنها نیز در خطر است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان انارگفت: همه ما مسئول هستیم در برابر جوانان، ما باید خواسته های جوانان را بشناسیم و به آن جامعه عمل بپوشانیم.

 ایشان تصریح کردند: مسئولین شهر باید توجه بیشتری به اداره ورزش و جوانان شهرستان داشته باشند تا با ایجاد اماکن و امکانات ورزشی و تفریحی روحیه با نشاطی را به جوانان هدیه دهند تا از مشکلات زیادی همچون افسردگی و خودکشی جلوگیری شود.

صالحی خاطر نشان کرد: اداره ورزش و جوانان نیاز به بودجه و مصوبه خاص خود را دارد، چرا مسئولین بودجه ای را برای این اداره در نظر نمی گیرند؟

 صالحی گفت :هیئت های ورزشی در بخش آموزش( مربیگری، داوری و…) نیاز به کمک و بودجه دارند همچنین برای شرکت کردن در مسابقات نیاز به امکانات اولیه همچون لباس و فرم یکدست و ایاب وذهاب، دارند.

 وی افزود: مسئولین و خیرین محترم باید دید مثبت به اداره ورزش داشته باشند و با کمک یکدیگر اداره ورزش و جوانان را یاری کنند تا لحظات طلایی ایجاد تفریحات سالم برای جوانان از دست نرود.

صالحی از زهرودی فرماندار شهرستان و شهرداری‌های شهر انار و امین شهر و بخشداری در حوزه روستایی و دانشگاه آزاد  که تاکنون اداره ورزش و جوانان را یاری کردند تقدیر و تشکر نمود.

صالحی در پایان ابراز امیدواری کرد که به زودی با قول مساعدی که توسط شورای شهر و شهرداری داده شده است مخزن آبی را برای آبیاری زمین چمن طبیعی راه اندازی خواهند کرد تا مشکل آب زمین چمن نیز حل شود.

در پایان این مراسم از خبرنگاران شهرستان انار تجلیل شد.

گزارش:سمیه جعفری مقدم

عکس:مهدیه حسینی

   

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=28874
  • دیدگاه‌ها برای توجه بیشتر به اداره ورزش و جوانان شهرستان انار/همه ما در برابر خواسته های جوانان مسئولیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.