تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
7

فاز۲ مجتمع ادارات شهرستان انار به نیروی انتظامی  واگذار می شود

  • کد خبر : 28870
  • 20 مرداد 1399 - 22:50
فاز۲ مجتمع ادارات شهرستان انار به نیروی انتظامی  واگذار می شود

فاز دوم پروژه مجتمع ادارات که در اختیار نیروی انتظامی قرار میگیرد با زیر بنای ٢٢٠٠ مترمربع با بودجه دولتی اسکلت آن ساخته شده است و بخشی از سایت مجتمع اداری شهرستان  جهت استقرار ١٢ اداره در این فاز دیده شده است.

به گزارش صدای انار،شنیده ها حاکی است طی صورتجلسه ای فاز۲ مجتمع ادارات شهرستان اناربه نیروی انتظامی شهرستان واگذار شده است که این صورتجلسه با حضور موسوی معاون برنامه ریزی و عمرانی استانداری کرمان، زهرودی فرماندار انار و سرهنگ خلیلی نژاد فرماندهی انتظامی شهرستان  در هفته گذشته امضاء شده است.

پروژه مجتمع ادارات شهرستان انار که در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی  شد وتا سال ۱۳۹۴ پیشرفت کندی داشت و پیمانکار تامین دلیل و عوض شد .

برآورد هزینه  بهره برداری این پروژه در ۳ فاز در سال ۹۰ مبلغ ۹ میلیارد تومان بود ولی بخاطر تورم و  پیمانکار این پروژه به کندی حرکت کرد و از سال ۹۴ تا۹۵ با تخصیص بودجه شهرستانی فعالیت خود را ادامه داد و از سال ۹۶ تا ۹۸ بودجه استانی تعلق گرفت  و تاکنون نزدیک به ۹ میلیارد تومان  برای این پروژه هزینه شده است.

فاز ۱ این پروژه تا بهمن ماه امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد و فاز دوم این پروژه که قرار بود امسال بودجه برایش گذاشته شود و ساخت آن شروع شود ولی با صورتجلسه مسئولین به نیروی انتظامی واگذار شد.

نیروی انتظامی یکی از ارگانهای حساس و مهم شهرستان می باشد و قطعا باید ساختمانی در خور شأن این ارگان تکمیل و تجهیز و بهره برداری شود ولی با واگذاری فاز۲ موارد و نواقصی در این پروژه مشهود می باشد.

فاز دوم پروژه مجتمع ادارات که در اختیار نیروی انتظامی قرار میگیرد با زیر بنای ٢٢٠٠ مترمربع با بودجه دولتی اسکلت آن ساخته شده است و بخشی از سایت مجتمع اداری شهرستان  جهت استقرار ١٢ اداره در این فاز دیده شده است.

فاز سوم مجتمع ادارات،بین فاز اول که نزدیک بهره برداری می باشد و فاز دوم با زیر بنای ۶٠٠٠ متر مربع جهت استقرار فرمانداری، بخشداری و سالن های اجتماعات می باشد و با استقرار نیروی انتظامی و بحث تفکیک آن و امنیتی شدن محوطه کل سایت پلان به هم میریزد و بناهای پیش بینی شده جهت نمازخانه و مهدکودک و فضاهای خدماتی منتفی خواهد شد.

 از دکتر جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار تقاضا می شود در خصوص چگونگی واگذاری فاز۲ این مجتمع بررسی های لازم را انجام و نظرات کارشناسان را در خصوص واگذاری فاز ۲ و بهم خوردن پلان محوطه کل سایت گرفته  تا این مجتمع بعد از چندین سال ساخت و ساز دچار نواقص نگردد.

لازم به ذکر است  ۷۰۰۰متر مربع زمین بلامعارض توسط اداره راه،مسکن و شهرسازی شهرستان انار در محل ورودی انار از سمت رفسنجان(نوشهر-جنب انبار شهرداری) برای احداث ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تخصیص داده شده است و این ارگان میتواند با توجه به موقعیت زمین مذکور ستادفرماندهی را در این محل احداث نماید.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=28870
  • دیدگاه‌ها برای فاز۲ مجتمع ادارات شهرستان انار به نیروی انتظامی  واگذار می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.