تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
10
دهقان مسئول کلینیک سلامت انار:

اقدامات انجام شده توسط کلینیک ویژه مستقل سلامت انار

  • کد خبر : 28772
  • 08 مرداد 1399 - 10:39
اقدامات انجام شده توسط کلینیک ویژه مستقل سلامت انار

از خیرین محترمی که در ساخت و بسط سازه و تجهیزات کلینیک سلامت مشارکت داشته اند تقدیر می نماییم/ لزوم ورود خیرین برای گسترش فضای کلینیک سلامت شهرستان انار.

به گزارش صدای انار به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار، آقای محمود دهقان مدیر کلینیک سلامت انار در خصوص فعالیتهای انجام شده مرتبط با حوزه کاری ایشان توضیحاتی را ارایه فرمودند که به سمع و نظر شما می رسانیم:

با سلام خدمت همشهریان گرامی؛ ضمن تشکر از مردم خوب و فهیم شهرستان؛

فضای کلینیک تخصصی ویژه مستقل شهرستان که توسط خیر گرانقدر مرحوم علی اکبر امین و در سال ۱۳۹۴ احداث گردیده است.
زیربنای این سازه ۴۲۰ مترمربع می باشد که با توجه به حضور قابل توجه متخصصین و استقبال خوب مردم متاسفانه جوابگوی حضور مراجعین نیست.

کلینیک های دیابت و قلب و عروق (ساختمان شماره ۲):
کلینیک دیابت (شروع فعالیت: ۱۳۹۷) و همچنین کلینک فشارخون و بیماریهای قلب و عروق (شروع فعالیت: ۱۳۹۸) نیز از زیرمجموعه های کلینیک ویژه مستقل سلامت انار می باشند که در ساختمان خیر ساز مرحوم علی اکبرامین (ساختمان شماره ۲ کلینیک) هم اکنون در حال ارائه خدمات به مراجعین محترم می باشد‌.

ساختمان شماره ۳ کلینیک:
بدلیل کمبود فضا برای استقرار متخصصین و پذیرش مراجعین ساختمان جنب کلینیک که از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و در سال ۱۳۹۵ احداث گردید، بعنوان ساختمان شماره ۳ کلینیک مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفت.

در ساختمان شماره ۳ کلینیک واحدهای سونوگرافی و فیزیوتراپی و امور مالی کلینیک مشغول به فعالیت می باشند. است.

راه اندازی واحد کاردرمانی در آینده ای نزدیک:
بنای آن را داریم که در آینده نزدیک واحد کار درمانی را با مشارکت خیرین عرصه سلامت در محل ساختمان شماره ۳ کلینیک سلامت راه اندازی نمائیم.

لزوم ورود خیرین در عرصه ساخت سازهای جدید کلینیکال:
توسعه فضای کلینیک از طریق احداث سازه جدید بین ساختمانهای شماره ۱ و ۲ کلینیک به میزان ۶۰۰ متر مربع پیش بینی شده است که چنانچه خیرین محترم در این زمینه ما را یاری نمایند می توانیم خدمات بهتر و ارزنده تری به همشهریان خوبمان ارائه نماییم.

توصیه به مراجعین
کلینیک زمینه نوبت گیری غیر حضوری و پرداخت آنلاین را فراهم نموده و از مراجعین گرامی تقاضا داریم جهت نوبت گیری حتی الامکان از شیوه غیر حضوری استفاده نمایند.

توصیه دیگر ما به همه مراجعین این است که حتماً نکات بهداشتی بویژه داشتن ماسک هنگام مراجعه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی حداقل ۱ تا ۲ متر را در این فضا جدی بگیرند.

کلام آخر: تقدیر از خیرین عزیز
لازم می دانیم از خیرین محترمی که ما را یاری نموده اند از جمله مرحوم علی اکبرامین و خانواده محترم ایشان، آقای عبدلی و فرزندان گرامی ایشان، شهرداران انار و امین شهر، ریاست اداره راه و شهرسازی و جناب اقای شیخ علی گنجی که همواره ما را یاری نموده اند تقدیر و تشکر نماییم.

امیدواریم با همکاری مردم عزیز و مساعدت خیرین گرامی بتوانیم خدمات بیشتری به مراجعین ارائه نماییم.

عکس و گزارش :منصور زارع

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=28772
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای اقدامات انجام شده توسط کلینیک ویژه مستقل سلامت انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.