9

دستگیری شکارچی سنگدل ده راس آهو در انار

  • کد خبر : 28679
  • 16 تیر 1399 - 21:30
دستگیری شکارچی سنگدل ده راس آهو در انار

احمد شجاعی رئیس اداره حفاظت محیط زیست از دستگیری شکارچی غیر مجاز ۱۰ راس آهو در شهرستان انار خبر داد.

به گزارش صدای انار، احمد شجاعی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انار ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری پلیس اطلاعات امنیت نیروی انتظامی و مرجع قضایی امروز دوشنبه ۱۶ تیر ماه ۹۹ موفق به دستگیری یک شکارچی حرفه ای و بی رحم شدند.

شجاعی افزود: طی گشت زنی و کنترل مناطق آزاد ‌دشت انار (مناطق شمش و کازه) حدود ساعت ۱۸ دیروز یکشنبه ١۵ تیر ماه متوجه حضور شکارچی شدیم که با ترفند تعقیب و دواندن حیوان پس از خسته کردن آن اقدام به تلف کردن آهو کرده بود. متخلف مذکور پس از حمل آهوی شکار شده به مخفیگاه چون به مناطق مسکونی بسیار نزدیک بود توانست از فرصت استفاده کرده و از محل متواری می شود که بحمدالله طی یک سری عملیات اطلاعاتی و‌ شناسایی محل های متعدد مخفیگاه، وی دستگیر می شود.

لازم به ذکر است از مخفیگاه های این متخلف غیر از لاشه آهوی مذکور بقایای نه راس آهوی شکار شده دیگر، یک دستگاه موتور سیکلت، یک قبضه اسلحه گلوله زنی برنو غیر مجاز یک قنداق اسلحه بدون متعلقات و تعداد دو عدد فشنگ گلوله زنی و دو عدد پوکه گلوله و موتورسیکلت نیز کشف و ضبط شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=28679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام
    خواهشمندم نامبرده را به اشد مجازات محکوم کنند
    با این رفتار سنگدلانه اشکمون رو در آورده این بی رحم.
    چه حالی به این زبون بسته ها دست میده اون وقتی که ازشدت ترس و تشنگی و گرما شش آنها پاره میشه و آن زمانی که با موتور به بدن این زبون بسته ها میزنند تا از پای درشون بیارن. افکار عمومی و…. جریحه دار کرده با این کارش. خداکنه که پارتی. مارتی پیدا نکنه و اگر هم کرد دادگاه و دادستان کوتاه نیایند. من که خیلی رنحیده حال و خاطر شدم. خیلی بی رحم هست این بنده خدا هرکه هست.. خواهشمندم کاری کنید که دیگران عبرت بگیرند از این وحشیگریها. چرخه حیات حیوانات باید با خودحیوانات تنظیم و تشکیل گردد نه بدست انسانهای بی رحمی مثل این شکارچی خونخوار.