تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
6
حجت الاسلام جلالی نماینده شهرستان انار و رفسنجان مطرح کرد؛

مدیران شهرستانهای رفسنجان و انار باید جهادی حرکت کنند

  • کد خبر : 28627
  • 11 تیر 1399 - 21:26
مدیران شهرستانهای رفسنجان و انار باید جهادی حرکت کنند

جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان انار گفت: ما شاهد حرکت جهادی از طرف مدیران در  شهرستان انار و شهرستان رفسنجان نیستیم.

به گزارش صدای انار،چهارشنبه۱۱ تیرماه جلسه شورای اداری شهرستان انار برگزار شد.

جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان انار گفت: ما شاهد حرکت جهادی از طرف مدیران در  شهرستان انار و شهرستان رفسنجان نیستیم.
وی از مدیران خواستند که مثل زهرودی فرماندار شهرستان انار جهادی عمل کنند و زهرودی مدیران ادارات را راهنمایی کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار گفت: در شرایط بحرانی هستیم و باید متناسب با رفتار دشمن حرکت کنیم حرکت باید جهادی و با رعایت قانون باشد تا مشکل شغل و بیکاری حل شود .

جلالی گفت: انشاءالله تا ۱۵ آبان انتقام خون حاج قاسم گرفته می شود و افق روشنی خواهیم داشت و آمریکا نفس‌های آخر به سمت افول دارد و ما قدم های آخر به سمت پیروزی را داریم و خبرهای خوبی در راه است که باید ۴الی۵ ماه مشکلات را تحمل کرد و مدیران زهرودی وار کمر همت را ببندند و کار انجام دهند.

وی گفت: در خدمت مقام معظم رهبری شعارهایی می‌دهیم که وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد در صورتی که آقا حکم جهاد داده‌اند حکم جهاد علمی، حکم جهاد اقتصادی، حکم جهاد فرهنگی، حکم جهاد تشکیل خانواده و فرزندپروری و فرزندآوری.

جلالی از برجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار خواستند در رابطه با آمبولانس فرسوده بیمارستان انار اقدام کنند و به روز شود.

نماینده رفسنجان و انار در ادامه گفت: مدیران باید گزارش فصلی از عملکرد خود داشته باشند و همچنین یک رونوشت به بنده بدهند، مدیران اگر گزارش فصلی داشته باشند هم بنده میتوانم دفاعیات و پیگیری‌هایی در تهران داشته باشم هم ارزیابی‌هایی درمورد مدیران خواهیم داشت.

جلالی افزود: ما قانون کم نداریم اما نظارت کم داریم وام های بانک ها چه شدند؟ زمین‌هایی که واگذار شدند چه استفاده هایی شد؟ متاسفانه نود درصد سوء استفاده داشته ایم.

جلالی همچنین در مورد تعاونی‌ها گفت خوب عمل نمی کنند چه در شهرستان انار چه شهرستان رفسنجان سهامداران گلایه دارند.

ایشان تصریح کرد: باید از سرمایه داران حمایت کرد تا سرمایه گذاری کنند حتی اگر سرمایه گذار برای جیب خودش بخواهد سرمایه گذاری کند باید حمایتشان کنیم.

 

جلالی در پایان افزود: مدیران سعی کنند همدل و همراه مردم باشند اگر گره ای نمی گشایند سنگی هم جلوی مردم نگذارند مدیران باید زندگی ساده و مردمی داشته باشند.

عکس: نسرین عسکری

گزارش: نرگس سلطانی،سمیه جعفری مقدم

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=28627
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای مدیران شهرستانهای رفسنجان و انار باید جهادی حرکت کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.