تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
9
امام جمعه انار؛

اشتغال و برگشت مناطق الحاقی شهرستان انار به شهرهای همجوار از خواسته های مردم از نماینده مجلس است

  • کد خبر : 28527
  • 31 خرداد 1399 - 9:28
اشتغال و برگشت مناطق الحاقی شهرستان انار به شهرهای همجوار از خواسته های مردم از نماینده مجلس است

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار گفت : در دهه شصت و قبل از آن ، مناطقی از شهرستان انارمانند شمش واراضی بالا دستی به شهرهای همجوار الحاق گردیده که امروز مردم نیاز شدید به آن مناطق داشته و باید به همت مسئولین و نماینده محترم رفسنجان و انار در مجلس دوباره به منطقه جغرافیایی شهرستان انار برگردد.

حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه ۳۰خردادماه۹۹ با گرامیداشت دهه کرامت وتبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت:نام‌گذاری روز ولادت حضرت فاطمه زهرا به‌عنوان روز زن و مادر و ولادت حضرت معصومه به‌عنوان روز دختر ، نشان‌دهنده اینست که گفتمان انقلاب اسلامی نسبت به محور و قطب خانواده یعنی مادران و دختران اهمیت فوق‌العاده ای قائل است .

وی افزود:دشمنان اسلام با نفی تقیدات دینی و ترویج بی‌بندوباری و بی‌حیایی ، موضوع خانه‌داری ، فرزندآوری و فرزند پروری را سبک جلوه می دهند.

وی افزود:به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل کار فرهنگی باطل، باید کار فرهنگی حق ، انجام داد لذا بصیرت‌بخشی و آموزش‌های لازم در دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش و نهادهای فرهنگی بسیار لازم و ضروریست. حجت‌الاسلام منتظری با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و هفتاد دو نفر از یاران امام ، هفته قوه قضاییه را تبریک گفته وبا اشاره به مطالبات رهبری از دستگاه قضائی افزود:قوه قضاییه باید به جایگاهی برسد که هر فرد مظلومی احساس کند با رجوع به دستگاه قضایی می‌تواند حق خود را بگیرد .

وی افزود:دستگاه قضایی نباید تحت تاثیر حب و بغض‌ها و جریان‌سازی‌ها قراربگیرد.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه گفت :مسئولین قوه قضائیه باید انقلابی بوده و انقلابی عمل کند و از جوان‌های صالح و انقلابی در مسئولیت ها و پست های مختلف استفاده کنند .
حجت‌الاسلام منتظری با تجلیل از برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی گفت:مبارزه صریح با مفسدان اقتصادی حتی در خود دستگاه قضایی بسیار لازم و ضروری است.
حجت‌الاسلام منتظری به حوادث اخیر آمریکا اشاره کرد و گفت: بسیاری از حوادث داخلی آمریکا مانند کرونا و اعتراضات مردمی نشان می‌دهد که آمریکا قدرت کنترل و مهار را ندارد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند قدرت آمریکا روزبه‌روز در حال افول و سقوط است .

حجت‌الاسلام منتظری با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و 《روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی》 گفت:اعزام مبلغین در مناسبت‌های مختلف ، ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی با همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآنی، ساماندهی هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل‌بیت ، برگزاری مراسم معنوی اعتکاف ، مدیریت ستاد شئونات مذهبی، هماهنگی با ائمه جماعات مساجد و حمایت از امام محله و همکاری با متولیان مساجد اعم از هیئت امنا ، کانونهای فرهنگی و پایگاههای بسیج از جمله فعالیتهای سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشوراست .

حجت الاسلام منتظری با تشکر از مواضع قاطع دکتر جلالی نماینده مجلس گفت: بکار گیری نیروهای بومی رفسنجان و انار در مس سرچشمه حق مسلم مردم این دو شهرستان بوده و هست.

وی گفت : با توجه به خسارات زیست محیطی معدن میدوک بر شهرستان انار ، سهم مردم این شهرستان هم باید در مجتمع مس میدوک لحاظ شود .

امام جمعه انار در ادامه گفت : در دهه شصت و قبل از آن ، مناطقی از شهرستان انارمانند شمش واراضی بالا دستی به شهرهای همجوار الحاق گردیده که امروز مردم نیاز شدید به آن مناطق داشته و باید به همت مسئولین و نماینده محترم رفسنجان و انار در مجلس دوباره به منطقه جغرافیایی شهرستان انار برگردد.

امام جمعه شهرستان انار در ادامه افزود: متاسفانه خطر شیوع ویروس کرونا روز بروز خطرناکتر و جدی تر می‌شود ، لذاهمه مردم باید با رعایت نکات بهداشتی ، رعایت فاصله های اجتماعی در محیط منازل ، تجمعات، بازارها و پاساژها همکاری لازم را داشته باشند .

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=28527
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای اشتغال و برگشت مناطق الحاقی شهرستان انار به شهرهای همجوار از خواسته های مردم از نماینده مجلس است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.