12

جلسه شورای ورزش شهرستان انار با حضور دکتر تقی زاده معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان +تصاویر

  • کد خبر : 26111
  • 10 آذر 1398 - 10:21
جلسه شورای ورزش شهرستان انار با حضور دکتر تقی زاده معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان +تصاویر

جلسه شورای ورزش شهرستان انار با حضور دکتر تقی زاده معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش صدای انار،۹ آذرماه جلسه شورای ورزش شهرستان انار با حضور دکتر تقی زاده معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

دکتر تقی زاده که با دعوت مهندس انارکی‌محمدی به حوزه انتخابیه رفسنجان و انار سفر کرده پس از شنیدن صحبتها و مطالبات هیئتهای ورزشی مصوب کرد به منظور توسعه ورزش این شهرستان مبلغی بحساب هیئت‌های ورزشی واریز ودر بخش بانوان سالنی جهت ورزش این قشر از جامعه اختصاص یابد.

زهرودی فرماندار انار در جلسه شورای عالی ورزش و جوانان با حضور تقی زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش به ارائه گزارشی از وضعیت و فعالیت های ورزشی شهرستان پرداخت .
وی همچنین با اشاره به فعالیت برخی رشته های ورزشی بدون وجود سالن برای این رشته ها ، گفت طی سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان در سال گذشته ، ایشان در خصوص چندین طرح ورزشی قول مساعد دادند که بایستی تا تحقق کامل آن پیگیری و اقدام گردد.
معاون وزیر ورزش و جوانان در این جلسه گفت: ۲۳۰ پروژه ورزشی به ارزش بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به مساحت ۵۷۶ هزار متر مربع در هفته تربیت بدنی به بهره برداری رسید.
تقی زاده در ادامه از ۱۸ طرح در حال انجام در شهرستان های انار و رفسنجان خبر داد که در صورت تکمیل ، این دو شهرستان از اولین شهرستان های خواهند بود که به استانداردهای کشوری در زمینه فضای ورزشی دست خواهند یافت.
وی در پایان قول مساعد داد تا چمن انار و سالن ورزشی بانوان که از برنامه های تعریف شده حضور وزیر ورزش در شهرستان بود تا تحقق کامل آن پیگیری و اقدام گردد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=26111
  • دیدگاه‌ها برای جلسه شورای ورزش شهرستان انار با حضور دکتر تقی زاده معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان +تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.