تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
11

دیدار پرسنل و اعضاء جمعیت هلال احمر با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان انار

  • کد خبر : 25396
  • 17 مهر 1398 - 21:24
دیدار پرسنل و اعضاء جمعیت هلال احمر با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان انار

بمناسبت هفته نیروی انتظامی جمعی از اعضاء و پرسنل جمعیت هلال احمر با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش صدای انار،به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان انار ، بمناسبت هفته نیروی انتظامی جمعی از اعضاء و پرسنل این جمعیت با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.
در ابتدا این دیدار ، محمود بهشتی نیا ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی به پرسنل خدوم عرصه نظم و امنیت ، بیان نمود : امروزه امنیت و آرامش کشور را مدیون فداکاری ها ، رشادت ها و ایثار سبز جامگان نیروی انتظامی هستیم ، مرز بانان غیوری که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت کشور ایثارگرانه تا پای جان ایستاده اند.
وی افزود : نیروی انتظامی در کلیه حوادث همیشه همدوش جمعیت هلال احمر بوده و در صورت بروز مشکل در اسرع وقت همکار در صحنه ها حضور پیدا خواهد کرد.
در ادمه ، رضا خلیلی نژاد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ، ضمن تشکر از حضور پرسنل و اعضاء جمعیت هلال احمر ، گفت : نقش جمعیت هلال احمر در حوادث یک نقش کلیدی و مهم بوده و نجات جان یک انسان در حوادث می توانند از بروز پیامدهای جدی دیگر خودداری نماید.
خلیلی نژاد افزود : از برنامه های دیگر جمعیت هلال احمر ، اجرای کلاس های اموزشی و توزیع بروزشور های آموزشی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی بوده است از بروز جرم و جنایت پیشگیری بعمل می آورد
وی تاکید نمود : کار جمعیت هلال احمر یک کار ارزشمند و بزرگ بوده و بایست به این شغل افتخار نمود. کار در جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی باید مخلصانه و در جهت تسکین آلام بشری باشد.
همچنین در پایان این دیدار از طرف جمعیت هلال احمر شهرستان با اهداء لوح سپاس از زحمات آن عزیزان تقدیر و تشکر گردید.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=25396
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای دیدار پرسنل و اعضاء جمعیت هلال احمر با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.