تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
14

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بمناسبت هفته نیروی انتظامی در انار

  • کد خبر : 25334
  • 14 مهر 1398 - 11:43
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بمناسبت هفته نیروی انتظامی در انار

صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان انار با حضور جمعی مسئولین برگزار گردید.

به گزارش صدای انار، صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان انار با حضور فرماندار ، امام جمعه ، رییس دادگستری ، فرماندهان انتظامی ناحیه مقاومت سپاه و نیروی انتظامی برگزار گردید.
علی زهرودی فرماندار انار در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه امنیت و بخصوص امنیت روانی و تاثیر آن بر ارتقای اعتماد و سرمایه اجتماعی در جامعه ، نقش نیروی انتظامی را در این امر کلیدی دانست.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=25334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام…لطفا متن مرا در کانال خود منتشر و از فرماندار بخوایید یک جوابی بدهد…
    با سلام خدمت مسئولین شهرستان انار ابتدا تشکر بخاطر اینکه بیست کیلومتر جاده جوادیه تا دو راهی جاده زرند به بافق بعد از ۲۰ سال آسفالت شد…حالا بماند که چرا روند آسفالت کردن این ۲۰ کیلومتز که میتوانستد سالها پیش بسرعت انجام شود و نشد…اما من میخاییم بدانم که چرا شهرستان بافق به محض اینکه جاده متصل شده قسمت مربوط ب حوزه استحفاضی خود را تماما خط کشی و تابلو گذاری کرد و قسمتی که مربوط ب شهرستان انار هست همینجور ابتر مانده است…میخاستم از فرماندار سوال شود که چند نفر از ما مردم نوق توی این جاده که شب ها بسیار وحشتناک است کشته بشویم آنوقت دیتور بررسی علل حادثه را صادر میکنید..؟؟ خیلی از مسئولین برای گرفتن عکس بخاطر آسفالت کردن ۸ کیلومتر از جاده امدند و عکس گرفتند و به ویترین افتخارات خود اضافه کردند ، چرا یک مسئول نمیاد در یک شب در این جاده عکس بگیرید؟؟؟ آسفالت کردید ، دست شما درد نکنه ولی آسفالت سیاه بدون خط کشی و بدون تابلو از جاده خاکی بدترر است ….تشکر…جوانان نوقی