تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
5

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان انار با اصحاب رسانه بمناسبت هفته ناجا

  • کد خبر : 25326
  • 12 مهر 1398 - 7:03
نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان انار با اصحاب رسانه بمناسبت هفته ناجا

هفته نیروانتظامی با شعار پلیس هوشمند-امین مردم،آغاز شد.

به گزارش صدای انار،سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان انار در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان انار بیان کردند که در یک سال گذشته در زمینه اطلاع رسانی، خبرنگاران کمک شایانی در انتقال اخبار را داشتند.
سرهنگ خلیلی بیان کردند هفته نیروانتظامی با شعار پلیس هوشمند-امین مردم،آغاز شد.
ایشان گفتند:شهرستان انار اولین شهرستان استان است که مجهز به پلیس هوشمند و الکترونیک است.جناب سرهنگ خلیلی خاطرنشان کردند که بیشتر اماکن که احتیاج به مراقبت های ویژه داردمجهز به پلیس هوشمند شده است که شامل طلافروشی ها،انبارها و بانک ها و …هستند.
وی در ادامه گفت:این دستگاه های هوشمند را میتوان به صورت نصب رایگان برای منازل،مغازه هاو انبار ها داشت که هزینه خود دستگاه بالغ بر یک میلیون پانصدهزار تومان خواهد بود و روزانه هزار تومان هزینه نگهداری دریافت خواهد شد.این سیستم توسط یک ریموت فعال می شود ، و زمان فعال شدن و ورود سارق این سیستم یک پیامک به مرکز پلیس کرمان ارسال کرده و اقدامات امنیتی در شهرستان فعال می شود.
خلیلی گفت:در شهرستان انار اولین خیر امنیت ساز از خانواده شهدا را داریم که در کل کشور این اولین مورد خیر امنیت ساز است.
ایشان در ادامه اعلام کردند که برنامه های هفته ناجا از پنجشنبه آغاز شد.که برای شروع هفته ناجا از گلباران مزار شهداآغاز خواهد شدو بعد از آن مانور یگان های امدادی در همان مکان و در کل شهرستان از دیگر اقدامات این روز، حضور در سامانه ۱۹۷که در محل امامزاده محمدصالح افتتاح شده است و پاسخگو سوالات شهروندان می باشد.
سرهنگ خلیلی نژاد اظهار داشت: خدمات نیرو انتظامی مختص هفته نیرو انتظامی نیست و گزارشی از فعالیت های نیرو انتظامی را به شرح زیر بیان کردند:
در شش ماه دوم سال گذشته در حوزه کشف مواد مخدرصنعتی و هروئین۵۶۰۰درصد افزایش کشفیات داشتیم در حوزه شیشه۱۰۰درصد،حشیش۱۱۶درصد افزایش کشفیات داشته ایم.
از جمله کارهای مهم در این حوزه مبازه با اعتیاد و خورده فروشان بود که تا کنون ۵۱نفر خورده فروش مواد مخدر تسلیم مراجع قانونی و قضایی شدند که در کل۳۰۰ درصد افزایش دستگیری خرده فروشان داشتیم.
در حوزه اعتیاد۵۲نفر دستگیر شدند که ۲۰نفر از آنان معتادین سارق بودند که به کمپ اجباری فرستاده شدند.
شهروندان محترم شهرستان انار می توانند با تماس با شماره ۱۲۸اطلاعات مبارزه با مواد مخدر را به کارشناسان گزارش دهند.
در حوزه قاچاق کالا دومیلیارد و پانصد میلیون قاچاق کالا در سال ۹۸داشتیم.
در زمینه سرقت ،۱۵درصد افزایش سرقت داشتیم.۳۰درصد دستگیری سارقین را داشتیم،که ۷۹سارق را به مراجع قضایی تحویل داده ایم.
سرهنگ خلیلی نژاد در پایان از شهروندان خواستند پیشنهادات ،انتقادات و تشکر از نیرو انتظامی با شماره ۱۹۷ در تماس باشند که در شش ماهه اول سال بیش از ۱۳۰نفر از نیرو انتظامی تشکر کردند.

از دیگر برنامه های هفته ناجا در انار سخنرانی در مساجد،مدارس و دانشگاه ها 
برنامه روز جمعه دوازدهم مهر ماه نیز به شرح زیر خواهد بود:شرکت در دعای ندبه در مکان امامزاده محمدصالح(ع)و نیز شرکت در نماز جمعه و سخنرانی جناب سرهنگ خلیلی در نماز جمعه. از دیگر برنامه ها ی این روز ملاقات با بیماران بستری و دیدار با خانواده شهدا و دیدار با بازنشستگان خواهد بود.

شنبه سیزدهم مهرماه صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی خواهد بود که از خانواده شهدا و ایثارگران دعوت به عمل آمده است در این روز حضور در مدارس مشاوره رایگان در مرکز مشاوره کلانتری مرکزی و دیدار از خانواده شهدا.
روز یکشنبه چهاردهم مهرماه همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی و همیاران پلیس و فرهنگیان ترافیک و بازدید از مدرسه شاهد،بازدید دانش آموزان از کلانتری نیز صورت خواهد گرفت ،البته با هماهنگی های لازم که انجام خواهد شد.
رژه موتوری،موتورسواران قانونمند در سطح شهر.
روزدوشنبه پانزدهم مهر ماه زنگ انضباط اجتماعی در هنرستان باقر العلوم امین شهر راس ساعت ۷ صبح،همایش اصناف و پلیس در فرمانداری،آزادسازی موتورسیکلت ها و خودروهای توقیفی با تخفیفات ویژه،مسابقات ورزشی با کارکنان ادارات،سخنرانی در مدارس.
روز سه شنبه شانزدهم مهرماه نشست با معتمدین محلات خواهد بود.
روز چهارشنبه هفدهم مهرماه نشست تشکیل های فعال دانشجویی در شهرستان انار.

گزارش: منصور زارع

تنظیم خبر:سمیه جعفری مقدم

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=25326
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان انار با اصحاب رسانه بمناسبت هفته ناجا بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.