11

شروع بکار کلینیک تخصصی قلب و عروق، آریتمی و فشار خون انار از اول شهریورماه

  • کد خبر : 23886
  • 23 مرداد 1398 - 20:24
شروع بکار کلینیک تخصصی قلب و عروق، آریتمی و فشار خون انار از اول شهریورماه

کلینیک تخصصی فشارخون و بیماریهای قلبی و عروقی از اوائل شهریور ماه سال جاری در محل کلینیک تخصصی دیابت انار شروع به فعالیت می نماید.

به گزارش صدای انار، دکتر عبدالهی مسئول کلینیک تخصصی دیابت و همچنین کلینیک تخصصی قلب و عروق، آریتمی و فشار خون در خصوص اهداف و چشم انداز کلینیک قلب و عروق به خبرنگار صدای انار گفت:با توجه به ضروریات توسعه و تقویت بخش سلامت در جامعه جهانی و عنایت به اهمیت ارتقا سطح سلامت، کلینیک یاد شده با هدف استفاده از فن آوری های نوین در بخش سلامت و با انجام فعالیت در حوزه های زیر آغاز به کار می نماید.
وی گفت:کلینیک بیماریهای قلبی و عروقی مجهز به تست ورزش، هولتر مانیتورینگ ریتم قلب، اکو کاردیوگرافی، هولتر فشارخون و دستگاه ECG (دستگاه نوار قلب) می باشد.

۱٫ به کمک تست ورزش می توان بیماریهای قلبی و عروقی را از طریق بار کاری که دستگاه به فرد می دهد، تشخیص داد.

۲. تست هولتر همراه با مانیتورینگ قلبی برای تشخیص آریتمی های قلبی استفاده می گردد. با استفاده از هولتر مانیتورینگ، عملکرد قلب در طول شبانه روز برای فرد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با تشخیص بهنگام آریتمی های قلبی به بهبود کیفیت زندگی شخص مورد نظر منجر می گردد. این در حالی است که در صورت عدم تشخیص بموقع آریتمی ها، این هنجاریها می توانند سبب بروز مشکلات قلبی و عملکردی برای بیمار گردد.

۳. با استفاده از هولتر فشار خون، مقدار فشار خون فرد در طول شبانه روز مورد سنجش قرار می گیرد و چنانچه فرد، مبتلا به عارضه فشار خون بالا باشد با تشخیص صحیح این عارضه به بهبود سلامت فرد کمک شایانی خواهد شد.

۴. اکوکاردیوگرافی، عملکرد قلب را به صورت تصویری مورد بررسی قرار می دهد و از عملکرد و ساختار و مشکلات دریچه ای پزشک را آگاه ساخته که نتیجه آن شروع به موقع درمان صحیح می باشد.

شایان ذکر است کلینیک تخصصی فشارخون و بیماریهای قلبی و عروقی قرار است با پیگیری مسئولین شبکه بهداشت و با همت خیر گرانقدر جناب آقای رضا عبدلی (فرزند حاج حسین حیدر) و کمک نماینده محترم شهرستان و شورای شهر انار، از اوائل شهریور ماه سال جاری در محل کلینیک تخصصی دیابت شروع به فعالیت می نماید.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=23886
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای شروع بکار کلینیک تخصصی قلب و عروق، آریتمی و فشار خون انار از اول شهریورماه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.