تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
8

گزارش نشست خبری شهردار انار با اصحاب رسانه بمناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 23692
  • 17 مرداد 1398 - 20:36
گزارش نشست خبری شهردار انار با اصحاب رسانه بمناسبت روز خبرنگار

به مناسبت روز خبرنگار، نشست خبری اصحاب رسانه شهرستان با شهردار انار برگزار شد.

به گزارش صدای انار،۱۶ مرداد،نشست خبری اصحاب رسانه شهرستان انار با شهردار برگزار شد.

علی رحیمی  شهردار انار  ، تعامل و هماهنگی با اصحاب رسانه را  یکی از عوامل موثر در  بازدهی اثر گذار هر نهادی عنوان کردو گفت: رسانه ها ابزار ارتباط مردم با مسئولین هستند و تعامل با رسانه ها می توانند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را  فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیش برد توسعه منطقه باشد.

شهردار انار گفت: شهرداری و رسانه ها بیشتر به همدیگر نیاز دارند و ما نیاز به خبرهای تحلیلی داریم و نیاز نیست که تعریف و تمجید از شهرداری شود و رسانه ها کار شهرداری را تحلیل کنند و مطالبه گری نمایند.

وی افزود: بنده اعتقاد خاص به ورود شهرداری  به فعالیتهای فرهنگی دارم  و به جد پیگیر این موضوع هستیم.

رحیمی تصریح کرد: جشن دوقلوها و چند قلوهای همسان و ناهمسان بدون محدودیت سنی دوشنبه ۲۱ مرداد ماه مصادف با عید سعید قربان ساعت ۱۸ در تالار فرهنگیان شهرستان انار برگزار خواهد شد.

وی گفت:۲۵ مردادماه کنسرت محمد علی ناجی خواننده اناری به همراه گروه موسیقی سنتی برگزار می شود.

رحیمی درخصوص پارک بانوان و مسافر گفت: با تلاش نیروهای زحمتکش شهرداری،پارک بانوان در حال ساخت می باشد و انشاالله اوایل مهرماه افتتاح و سالن ورزشی سرپوشیده در پارک بانوان هفته اینده  کلنگ زنی و همچنین احداث پارک مسافر تا چند ماه اینده به اتمام می رسد.

شهردار انار در خصوص سوال خبرنگار صدای انار در خصوص وضعیت کشتارگاه گفت:کشتارگاه انار یکی از بهترین کشتارگاههای استان می باشد و ایرادات آن رفع شده و مشکلی ندارد.

.ی در ادامه گفت: در سالهای گذشته آمار سالیانه کشتار ما ۳۰۰۰ راس دام بوده ولی متاسفانه از سال۹۷ تاکنون به ۳۰۰ راس رسیده است که جوابگوی هزینه های کشتارگاه نیست.

وی افزود:تا پایان امسال ۳۰ درصد  طرح جداسازی اب شرب از اب فضا سبز را انجام خواهیم داد و قراردادآن منعقد شده است.

رحیمی در خصوص وضعیت ورودی های شهر انار گفت:تا پایان امسال ورودی های انار تکمیل می شود و از ورودی سمت رفسنجان میدانی احداث و در حال تملک زمین می باشیم،ورودی از سمت شهربابک نیز میدانی احداث شه  و به زیر گذر ختم می شود.

شهردار انار در خصوص نبود ترمینال مسافر بری در شهر انار که مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است اظهار داشت:اقداماتی در خصوص گرفتن زمین برای احداث ترمینال مسافر بری انجام شده است تا زمین را گرفته و در اختیار بخش خصوصی بگذاریم.

 

عکس:منصور زارع

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=23692
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای گزارش نشست خبری شهردار انار با اصحاب رسانه بمناسبت روز خبرنگار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.